مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-15اقتصادي

نوبت واکسن به دهه شصتی ها رسید


سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: از دیروز افراد بالای 40 سال امکان تزریق واکسن را پیدا کرده اند و با توجه به اینکه متقاضیان این دهه زیاد هستند، - ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: از دیروز افراد بالای 40 سال امکان تزریق واکسن را پیدا کرده اند و با توجه به اینکه متقاضیان این دهه زیاد هستند، تقاضا می شود واجدین شرایط قبل از مراجعه به مراکز تجمیعی حتما ثبت نام کنند.

مهرداد بابایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: در حال حاضر حدود هزار نفر در بیمارستان های استان بستری هستند و روزانه حدود 3000 نفر هم به صورت سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: هر چند روند شیوع کرونا در استان نزولی است ولی هنوز رنگبندی ها تغییر نکرده و به جز طالقان که زرد است مابقی شهرستان های البرز رنگ قرمز دارند.

وی با اشاره به افزایش دو برابری میزان واکسیناسیون در استان توضیح داد: هفته گذشته روزانه 20 هزار دز واکسن به واجدین شرایط تزریق می شد ولی دیروز حدود 40 هزار دز واکسن تزریق شده است.

این مسئول گفت: از دیروز افراد بالای 40 سال امکان تزریق واکسن را پیدا کرده اند و با توجه به اینکه متقاضیان این دهه زیاد هستند، تقاضا می شود واجدین شرایط قبل از مراجعه به مراکز تجمیعی حتما ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبت واکسن به دهه شصتی ها رسید

نوبت واکسن به دهه شصتی ها رسید