مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-15پزشكي

«وصیت نامه هایمان را نوشتیم»


«افزایش بستری و مرگ های کرونا در پیک های متعدد، نگرانی از ابتلای مجدد و مرگ خود و همکاران، تنش های شغلی، واکنش خانواده ها به مرگ عزیزان، خستگی مفرط، - افزایش بستری و مرگ های کرونا در پیک های متعدد، نگرانی از ابتلای مجدد و مرگ خود و همکاران، تنش های شغلی، واکنش خانواده ها به مرگ عزیزان، خستگی مفرط، اضطراب و استرس از شیفت های طولانی و مواجهه دائمی با ویروس، شرایط سختی برای کادر درمان ایجاد کرده است؛ متخصصان حوزه روان تاکید می کنند باید برای خروج این افراد از وضعیت بحران روحی، اقدام فوری و ویژه ای صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: افسردگی، اضطراب، فشار کاری و استرس؛ این خلاصه وضعیت کادر درمان در روزهایی است که موارد ابتلا و فوت کرونا همچنان بالاست؛.

هر چند که واکسیناسیون سرعت گرفته و در هفته های آینده روی آمارها تاثیرات مثبتی خواهد داشت، با این حال آن چه پزشکان و پرستاران از وضعیت شان روایت می کنند، حکایت از حال ناخوش آنها دارد.

پژوهشی مستند در ایران درباره وضعیت روحی و جسمی کادر درمان در اپیدمی کرونا انجام نشده اما شواهد حکایت از وخامت حال روحی آنها بیش از حال جسمی شان دارد؛ وضعیتی که آنها را ناامید کرده، انگیزه کار را در آنها کم کرده، نشانه های افسردگی و اضطراب شان را بالا برده و خیلی ها را به سمتی برده تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وصیت نامه هایمان را نوشتیم»

«وصیت نامه هایمان را نوشتیم»