مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-15اقتصادي

مهلت ثبت نام وام کرونا تا پایان آذر تمدید شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا که متقاضی استفاده از تسهیلات هستند تا پایان آذر ماه 1400 تمدید شد.

- ایسنا/البرز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا که متقاضی استفاده از تسهیلات هستند تا پایان آذر ماه 1400 تمدید شد.

حسین فلاح نژاد در خصوص تمدید مهلت ثبت نام در سامانه کارا برای تسهیلات بانکی کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا بیان کرد: این تصمیم در چهل و نهمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا به ریاست معاون اقتصادی رییس جمهوری و به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تمدید زمان وام مشاغل آسیب دیده از کرونا صورت گرفت و بر اساس آن صاحبان مشاغل 14گانه آسیب دیده از کرونا تا پایان آذرماه می توانند برای دریافت وام به سامانه کارا به آدرس https://kara.

mcls.

gov.

ir در بخش تسهیلات کرونا این سامانه مراجعه و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز افزود: همچنین در کنار تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا مقرر شد پرداخت این تسهیلات توسط بانک ها و موسسات اعتباری عامل نیز تا پایان بهمن ماه 1400 تمدید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام وام کرونا تا پایان آذر تمدید شد

مهلت ثبت نام وام کرونا تا پایان آذر تمدید شد