مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:402021-09-15سياسي

ترک جلسه در اعتراض به روند انتخاب شهردار کاشمر/ فرآیند قانونی انتخاب شهردار طی شد


باوجود اینکه رییس شورای اسلامی شهر کاشمر از انتخاب و معرفی محمد صادقی به عنوان چهل و پنجمین شهردار این شهر و طی شدن روند قانونی خبر داد اما سه نفر از اعضاء شورا روند طی شده را قانونی نمی‎ دانند.

- ایسنا/خراسان رضوی باوجود اینکه رییس شورای اسلامی شهر کاشمر از انتخاب و معرفی محمد صادقی به عنوان چهل و پنجمین شهردار این شهر و طی شدن روند قانونی خبر داد اما سه نفر از اعضاء شورا روند طی شده را قانونی نمی‎ دانند.

رییس شورای شهر کاشمر در گفت وگو با ایسنا در خصوص روند انتخاب شهردار گفت: یازدهمین جلسه شورای شهر کاشمر شب گذشته با دستور کار انتخاب شهردار و با حضور هفت عضو شورای شهر برگزار شده است.

علی اصغر مرادزاده با اعلام اینکه برای تصدی مسئولیت شهرداری حدود 30 نفر رزومه‎ کاری خود را به شورای اسلامی شهر کاشمر ارسال نمودند، بیان کرد: از این تعداد حدود 10 تا 12 نفر اصلا شرایط اولیه و صلاحیت لازم برای پذیرش پست شهردار را نداشتند و در نهایت پس از پالایش و بررسی های لازم با نظر تمامی اعضاء این افراد کنار گذاشته شدند.

رییس شورای اسلامی شهر کاشمر تصریح کرد: پس از بررسی کارنامه متقاضیان باقی این افراد برای ارائه برنامه هایشان به شورا دعوت شدند و به صورت جداگانه با حضور در جلسات شورای شهر به ارائه برنامه های خود پرداخته و به سؤالات اعضا نیز پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک جلسه در اعتراض به روند انتخاب شهردار کاشمر/ فرآیند قانونی انتخاب شهردار طی شد

ترک جلسه در اعتراض به روند انتخاب شهردار کاشمر/ فرآیند قانونی انتخاب شهردار طی شد