مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-15ورزشي

ورود ورزش های الکترونیک به بازی های آسیایی 2022 تحول بزرگی است


رییس کمیته ملی المپیک اضافه شدن «ورزش های الکترونیک» به بازی های آسیایی 2022 را سرآغاز تحول مناسب این رشته در ایران هم راستا با تغییرات بزرگ صنعت ورزش های الکترونیک دانست.

- و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، اولین جلسه فدراسیون ورزش های همگانی با محوریت انجمن ورزش های الکترونیک و موضوع ورود این رشته به بازی های آسیایی چین 2022 با حضور سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، افشین ملایی رییس فدراسیون ورزش های همگانی، محمدرضا فروحی دبیر فدراسیون ورزش های همگانی و لقمان شاورانی دبیر انجمن ورزش های الکترونیک در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای جلسه رییس فدراسیون ورزش های همگانی با ارائه گزارشی از فعالیت های فدراسیون ورزش های همگانی و همچنین انجمن ورزش های الکترونیک از برگزاری موفق طرح ملی نشاط و اجرای اولین بار تلفیق ورزش و بازی های رایانه ای و همچنین دیگر اقدامات فدراسیون ورزش های همگانی نظیر راه اندازی و تشکیل اندیشکده ورزش در فدراسیون و برگزاری لیگ تندرستی گزارشی را به ریاست کمیته ملی المپیک کشورمان ارائه نمود.

ملایی در ادامه به اهمیت میزان بالای مخاطبان رشته ورزش های الکترونیک در کشورمان اشاره کرد و افزود: با توجه به میلیون ها مخاطب این رشته جدید و همچنین حضور قطعی و رسمی این رشته در بازی های آسیایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود ورزش های الکترونیک به بازی های آسیایی 2022 تحول بزرگی است

ورود ورزش های الکترونیک به بازی های آسیایی 2022 تحول بزرگی است