مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-15پزشكي

تکمیل مجتمع امدادی محورخواجه-ورزقان و اتوبان تبریز-سهند تا آخرسال


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت : تا پایان سال جاری، احداث مجتمع امدادی در اتوبان تبریز- سهند و محور خواجه ورزقان، - ، فرزاد رحمانی ظهر امروز چهارشنبه به مناسبت سالروز تأسیس اورژانس در کشور و گرامیداشت روز ملی اورژانس در جمع خبرنگاران گفت: در سال 1396، 23 پایگاه اورژانس در کلانشهر تبریز وجود داشت اما در حال حاضر تعداد پایگاه های اورژانس به 33 پایگاه افزایش یافته است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: 110 دستگاه آمبولانس دپو شده در جلفا، در خرداد ماه سال 1397، ترخیص و شماره گذاری شد و در حال حاضر، همین آمبولانس ها در سطح کلانشهر تبریز، مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: بیش از 200 دستگاه آمبولانس در مرکز وجود دارد که 133 دستگاه آن در پایگاه های اورژانس مورد استفاده قرار می گیرد.

رحمانی گفت: تعداد شکایات ثبت شده به طور سالیانه حدود 80 شکایت بود که در حال حاضر به 30 مورد شکایت کاهش یافته است.

وی افزایش تعداد پایگاه های اورژانس را در کاهش زمان رسیدن اورژانس به محل حادثه ضروری برشمرده و افزود: زمان رسیدن اورژانس در کلانشهرها حدود 12 دقیقه و در شهرهای کوچک حدود 8 دقیقه و در جاده ها نیز 14 دقیقه است که در صورت افزایش تعداد پایگاه های اورژانس، زمان رسیدن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مجتمع امدادی محورخواجه-ورزقان و اتوبان تبریز-سهند تا آخرسال

تکمیل مجتمع امدادی محورخواجه-ورزقان و اتوبان تبریز-سهند تا آخرسال