مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-15ورزشي

طرح اهدای خون توسط جامعه ورزش در فارس اجرا می شود


رییس هیئت پزشکی ورزشی استان فارس از اجرای طرح اهدای خون توسط جامعه ورزش و جوانان همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس هیئت پزشکی ورزشی استان فارس از اجرای طرح اهدای خون توسط جامعه ورزش و جوانان همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

کاوه باشتی با اشاره به رسالت هیئت پزشکی ورزشی فارس در راستای خدمت به سلامت جامعه، گفت: با توجه به کمبود شدید ذخایر تمام گروه های خونی در کشور، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و در آستانه اربعین حسینی طرح سراسری اهدا خون جامعه ورزش و جوانان در سراسر کشور اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی هیئت پزشکی ورزشی فارس، او ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده این طرح در شهرستان های استان فارس نیز توسط هیئت پزشکی ورزشی و با همراهی اداره های ورزش و جوانان شهرستان ها انجام می شود.

باشتی افزود: در یکی دو سال اخیر و پس از پیداش ویروس کرونا با وجود نیاز بیشتر به فراورده های خونی و همچین نیاز همیشگی به خون برای بیماران مختلف، به دلیل محدودیت های اجتماعی میزان اهدای خون کاهش یافته که در چند ماه اخیر ذخایر گروه های مختلف خونی کاهش چشمگیری داشته و از انجا که ورزشکاران همیشه در کمک به همنوع در عرصه های مختلف پیشتاز بوده اند و به جوانمردی و پهلوانی شهرت دارند این بار نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اهدای خون توسط جامعه ورزش در فارس اجرا می شود

طرح اهدای خون توسط جامعه ورزش در فارس اجرا می شود