مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-15پزشكي

اختصاص 25 درصد از عملیات اورژانس آذربایجان شرقی به بیماران کرونایی


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این که نزدیک به 25 درصد از عملیات اورژانس استان مربوط به کرونا است، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این که نزدیک به 25 درصد از عملیات اورژانس استان مربوط به کرونا است، گفت: در سال جاری از تعداد 420 ماموریت انجام گرفته توسط کارشناسان اورژانس، 100 مورد آن کرونایی بوده است.

فرزاد رحمانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اظهار کرد: براساس آیین نامه پوشش فراگیر، زمان رسیدن اورژانس به بالین بیمار در کلانشهرها 12 دقیقه، در شهرهای کوچک هشت دقیقه و در جاده ها 14 دقیقه بوده که به ازای هر 40 کیلومتر حضور یک پایگاه اورژانس 115 ضروری است.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه تعداد پایگاه ها در تبریز به 33 پایگاه افزایش یافته است؛ از این رو زمان رسیدن به بالین بیمار نیز به 11 دقیقه کاهش یافته و درصدد آن هستیم تا سال 1405 به 45 پایگاه برسانیم که در این صورت زمان رسیدن به بالین بیمار 10 دقیقه می شود.

وی با بیان این که مامویت اورژانس در راستای کرونا ویروس، انتقال بیماران بوده و تمامی پایگاه های اورژانس استان مجهز به تجهیزات ویژه هستند، گفت: روزانه 420 ماموریت توسط کارشناسان اورژانس 115 استان انجام می شود که شهرستان های سراب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 25 درصد از عملیات اورژانس آذربایجان شرقی به بیماران کرونایی

اختصاص 25 درصد از عملیات اورژانس آذربایجان شرقی به بیماران کرونایی