مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-15اقتصادي

87 درصد کردستانی ها خدمات رایگان بیمه سلامت دریافت می کنند


مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان گفت: درحال حاضر 920 هزار کردستانی معادل 87 درصد از بیمه شدگان استان به صورت رایگان زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند.

- انور اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در فروردین ماه امسال با توجه به برنامه ابلاغ شده از سوی سازمان بیمه سلامت با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور کاهش مراجعات بیمه شدگان به دفاتر پیشخوان، پوشش بیمه ای بیمه شدگان صندوق های بیمه ای، روستاییان و سلامت همگانی به صورت سیستمی و خودکار تا 31 شهریورماه سال جاری تمدید شد.

وی در خصوص چگونگی تمدید دفترچه های بیمه سلامت بعد از پایان شهریورماه، افزود: با توجه به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک به جای استفاده از دفترچه بیمه سلامت وجهت ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان، سامانه سرویس های شهروندی بیمه سلامت راه اندازی شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان بیان کرد: سامانه ارائه خدمات شهروندی باقابلیت های اعم از احراز هویت بیمه شده بر اساس شماره ملی و شماره موبایل، امکان مشاهده اطلاعات هویتی و بیمه ای، امکان مشاهده کلیه نسخ و امکان مشاهده ریز نسخه شامل تجویزی و خدمات ارائه شده راه اندازی شده که می توان عملیات تمدید اعتبار بیمه را نیز در این سامانه انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

87 درصد کردستانی ها خدمات رایگان بیمه سلامت دریافت می کنند

87 درصد کردستانی ها خدمات رایگان بیمه سلامت دریافت می کنند