مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-15سياسي

مناطق پرخطر همدان برای مدیریت بحران شناسایی شود


فرماندار همدان با تاکید بر ضرورت شناسایی مناطق پرخطر و اولویت دهی به آنها در برنامه کاری مدیریت بحران گفت: بخشداران و شهرداران نقشه مناطق پرخطر را در حوزه مسئولیتی خود تهیه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان همدان از ابلاغ دستورالعمل اقدامات احتیاطی آستانه فصول سرما ستاد مدیریت بحران کشور خبر داد و اظهار کرد: این دستورالعمل دارای 24 بند است که دستگاه های ذیربط باید طبق وظایف تعیین شده نسبت به انجام امور محوله اقدام کنند.

وی با تاکید بر ضرورت شناسایی مناطق پرخطر و اولویت دهی به آنها در برنامه کاری مدیریت بحران افزود: بخشداران در بخش های مرکزی و شراء  و شهرداران در شهرهای همدان، مریانج، جورقان و قهاوند نقشه مناطق پرخطر را در حوزه مسئولیتی خود تهیه کنند.

فرماندار همدان خواستار آمادگی دستگاه های امدادی و خدماتی به ویژه هلال احمر، شهرداری و دهیاری ها شد و افزود: ضمن پیش بینی مکان های مناسب به منظور اسکان موقت و ارایه خدمات امدادی به آسیب دیدگان احتمالی باید تجهیز و دپوی اقلام ضروری مورد نیاز در این اماکن انجام شود.

وی اضافه کرد: شهرداری و حمل و نقل جاده ای ضمن پیش بینی و آمادگی تجهیزات و ماشین آلات تخصصی مورد نیاز نسبت به هماهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق پرخطر همدان برای مدیریت بحران شناسایی شود

مناطق پرخطر همدان برای مدیریت بحران شناسایی شود