مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 12:252021-09-15سياسي

دیدار جنجالی یک عضو شورای شهر بندرعباس با پاکبانان/ رییس شورا: عذرخواهی می کنیم


دیدار اعضای شورای شهر بندرعباس با پاکبانان شریف و خدوم این شهر بیشتر از آنکه به یک دیدار اداری نزدیک باشد به بازدید از زندانیان گوانتانامو شبیه است در حالیکه در جمهوری اسلامی ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، روز گذشته عکسی از  به صف کشیدن پاکبانان خدوم بندرعباس در دیداری با اعضای شورای شهر در فضای مجازی منتشر شده که واکنش هایی را به دنبال داشته است.

جالب است بدانید این عکس بیشتر از آنکه به یک دیدار اداری نزدیک باشد به بازدید از زندانیان گوانتانامو شبیه است در حالیکه در جمهوری اسلامی ایران، زندانیان هم قابل احترامند و همانگونه که در خبرها آمده است تمامی زندانیان کشور واکسینه شده اند که نشان از تکریم بالای آنهاست.

در اصل نفس کار که همان دیدار با پاکبانان خدوم و شنیدن مشکلاتشان است بد نیست بلکه قابل تحسین و تقدیر است اما اجرای نادرست آن جای بسی تأمل است.

سؤوال اینجاست که چرا با چنین پیمانکارانی برخورد نمی شود؟ چرا اعضای شورای شهر بندرعباس در بدو این دیدار، اعتراض خود را از طریق رسانه ها اعلام نکردند؟.

این عکس را می توان حاصل نگاه غلط به پاکبانان شهرداری بندرعباس دانست.

روحیه ای که این چنین ده ها پاکبان را برای بازدید و سخنرانی احتمالا چند عضو شورا به خط می کند! اما حقوق ناچیز او را به موقع پرداخت نمی کند و طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار جنجالی یک عضو شورای شهر بندرعباس با پاکبانان/ رییس شورا: عذرخواهی می کنیم

دیدار جنجالی یک عضو شورای شهر بندرعباس با پاکبانان/ رییس شورا: عذرخواهی می کنیم