مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 17:152021-09-15سياسي

فوق تخصص ریه و ای سی یو در بروجرد مستقر می شود


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: فوق تخصص ریه و ای سی یو جهت آموزش پزشکان و پرستاران و ارائه خدمت به شهرستان بروجرد می آید.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: فوق تخصص ریه و ای سی یو جهت آموزش پزشکان و پرستاران و ارائه خدمت به شهرستان بروجرد می آید.

فاطمه مقصودی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیرو دیداری که با وزیر بهداشت و درمان داشتم مشکلات و مسائل درمان و کمبود تجهیزات پزشکی شهرستان و کمبود پزشک های فوق تخصص در زمینه عفونی، ای سی یو، کودک، ریه و ارتوپدی بیان شد.

وی تصریح کرد: این درخواست همچنین به صورت کتبی اعلام شد و درخواست کردم که تیمی را برای ارزیابی و بررسی مشکلات به بروجرد بفرستند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: براساس درخواست های که داده بودیم دو دستگاه اکسیژن ساز را برای بیمارستان چمران و امام تحویل گرفتیم.

مقصودی اضافه کرد: خواهش کردم پزشکان فوق تخصص های را که تقاضا داده بودم به بروجرد بفرستند و پیرو همان جلسات دکتر عابدینی که فوق تخصص ریه و ای سی یو و از بهترین های بیمارستان مسیح دانشوری هستند جهت آموزش پزشکان و پرستاران و ارائه خدمت به شهرستان بروجرد حکم مأموریت گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوق تخصص ریه و ای سی یو در بروجرد مستقر می شود

فوق تخصص ریه و ای سی یو در بروجرد مستقر می شود