مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 19:552021-09-15سياسي

مدیران صدا و سیمایی در وزارت میراث؟


با انتخاب عزت الله ضرغامی به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گمانی زنی هایی برای حضور دیگر مدیران صدا و سیما در این وزارتخانه مطرح شده است.

- حالا با جدی شدن برخی از گزینه ها این سوال مطرح است که آیا قرار است مدیران صدا و سیما زمام کار در این وزارتخانه را به دست بگیرند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ضرغامی که بیش از 10 سال ریاست سازمان صدا و سیما را به عهده داشت، در کابینه ابراهیم رییسی به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی معرفی شد و با رأی بالای نمایندگان بر صندلی این وزارتخانه تکیه زد.

او از همان روز تودیع و معارفه با دو همراه به وزارتخانه آمد؛ طاهره قیومی که رییس سابق مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور پیشین بود و عیسی بخشی که سال هاست به عنوان مسؤول دفتر ضرغامی شناخته می شود.

ضرغامی که در این مدت با برخی نمایندگان مجلس، تشکل های خصوصی گردشگری و برخی مسؤولان از جمله پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان و سرلشکر رحیم صفوی، دستیار نظامی فرمانده کل قوا دیدارهایی داشته و از چند موزه و اقامتگاه در شهر تهران بازدید کرده است، روز سه شنبه (23 شهریورماه) مدیر روابط عمومی این وزارتخانه را تغییر داد و مسؤولیت آن را به حسن میثمی سپرد که خود را پژوهشگر و فعال فضای مجازی و رسانه معرفی کرده و مجری برنامه های تلویزیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران صدا و سیمایی در وزارت میراث؟

مدیران صدا و سیمایی در وزارت میراث؟