مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 02:502021-09-15ورزشي

بازیکن گیلانی فولاد به صنعت نفت آبادان پیوست


باشگاه صنعت نفت آبادان مهاجم گیلانی فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان را به خدمت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شروین بزرگ با جهانگیر کی شمس سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان به توافق دست پیدا کرد تا در فصل آینده رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با پیراهن طلایی پوشان در مسابقات حاضر شود.

  بزرگ بازیکن 29ساله گیلانی متولد شهر رشت است که با فولاد خوزستان به عنوان قهرمانی جام حذفی دست یافت، سابقه حضور در تیم های مس کرمان، شهرداری ماهشهر، ماشین سازی تبریز، داماش گیلان، چوکای تالش و سپیدرود رشت را در کارنامه دارد.

  نکته جالب در کارنامه فوتبال شروین بزرگ، حضور در تمام تیم های گیلانی با سابقه و ریشه دار گیلان است، وی در تیم زیر 21 سال ملوان حضور داشت، پس از آن به سپیدرود رفت و پس از سپیدرود به چوکا تالش رفت و پس از یک فصل حضور در چوکا به داماش گیلان رفت.

  شروین بزرگ در مدت زمان فوتبال حرفه ای خود 61 دیدار انجام داده که 14 دیدار آن در لیگ برتر، 40 دیدار در لیگ یک و هفت بازی هم در جام حذفی بوده است.

  این بازیکن گیلانی تا کنون موفق به ثمر رساندن 15 گل شده که 10 گل از این تعداد را در جام حذفی به ثمر رسانده هست و پنج گل باقی مانده را در لیگ آزادگان ولی تاکنون موفق نشده در لیگ برتر گلزنی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن گیلانی فولاد به صنعت نفت آبادان پیوست

بازیکن گیلانی فولاد به صنعت نفت آبادان پیوست