مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-16سياسي

برگزاری کنفرانس ائتلاف جهانی سازمان های مردم نهاد برای صلح در تهران


کنفرانس بین المللی «ائتلاف جهانی سازمان های مردم نهاد برای صلح، عدالت و همگرایی ملل» در روزهای شنبه و یکشنبه 27 تا 28 شهریور ماه به مناسبت روز جهانی صلح به صورت وبینار در تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اندیشه خبرگزاری فارس، داود عامری دبیرکل مجمع جهانی صلح اسلامی در نشست خبری کنفرانس ائتلاف جهانی سازمان های مردم نهاد برای صلح، عدالت و همگرایی ملل که در دفتر مجمع جهانی صلح اسلامی برگزار شد، با تأکید بر اینکه صلح زمانی مناسب و مطلوب است که بر محور عدالت بنا شده باشد، بیان داشت: جهان امروز به دلایل مختلفی با چالش هایی در حوزه صلح، امنیت، فقر، محیط زیست و مسائلی از این دست مواجه هست که دولت ها، نمی توانند به تنهایی در برخورد با این مسائل به طور کامل و موفق عمل کنند.

وی افزود: سازمان های مردم نهاد از طریق همکاری مردمان با هم و با دولت و بخش خصوصی، در بسیاری از زمینه ها بسترساز توسعه و رشد جامعه هستند.

در واقع به عنوان نهادهای مدنی، واسط بین دولت و مردم بوده و بخش مهمی از مشارکت مردم در توسعه جامعه را از این طریق شکل می دهند.

عامری مهم ترین هدف تقویت سازمان های مردم نهاد را افزایش ظرفیت نظام اجتماعی توصیف کرد و ابراز داشت: کنفرانس ائتلاف جهانی سازمان های مردم نهاد برای صلح، عدالت و همگرایی ملل در روزهای شنبه و یکشنبه 28 و 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنفرانس ائتلاف جهانی سازمان های مردم نهاد برای صلح در تهران

برگزاری کنفرانس ائتلاف جهانی سازمان های مردم نهاد برای صلح در تهران