مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-16سياسي

استاندار آینده استان باید در قد و قامت هرمزگان و توانمند باشد


نمایندگان به وظیفه وزارت کشور که انتخاب استاندار است نظارت می کنند و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد فردی که در قد و قامت هرمزگان نباشد منصوب شود.

- در خصوص معیارهای انتخاب استاندار جدید هرمزگان، اظهار کرد: کارآمدی، توانمندی، اقتدار و انقلابی گری از جمله مهم ترین ملاک هایی است که استاندار جدید هرمزگان باید دارا باشد.

وی شناخت استاندار جدید از استان هرمزگان را بسیار مهم برشمرد و عنوان کرد: اگر فردی منصوب شود که نسبت به هرمزگان هیچ شناختی نداشته باشد، زمان زیادی را باید صرف شناخت استان کند.

عضو مجمع نمایندگان با ذکر این نکته که در انتخاب استاندار دخالت نمی کنیم، تصریح کرد: انتخاب استاندار از جمله اختیارات و وظایف دولت و وزارت کشور است و مجمع نمایندگان استان هرمزگان در موارد ضروری مشورت های لازم را ارائه خواهد داد.

وی مطرح کرد: در مجمع نمایندگان استان هرمزگان به سمت معرفی استاندار حرکت نکرده ایم و این نوع نگاه در میان نمایندگان جایی ندارد.

جباری با ذکر این نکته که مجمع نمایندگان استان هرمزگان نسبت به جایگاه استان بی تفاوت نیستند، بیان داشت: نمایندگان به وظیفه وزارت کشور و دولت که انتخاب استاندار است همواره نظارت می کند و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد استانداری که در قد و قامت هرمزگان نباشد منصوب شود تا از بروز خسارت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آینده استان باید در قد و قامت هرمزگان و توانمند باشد

استاندار آینده استان باید در قد و قامت هرمزگان و توانمند باشد