مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-16اقتصادي

سیستان و بلوچستان ظرفیت های کم نظیری دارد


سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های کم نظیر و گاهی بی نظیر مانند تنها بندر اقیانوسی کشور و بیشترین ظرفیت مرزی را دارا است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های کم نظیر و گاهی بی نظیر مانند تنها بندر اقیانوسی کشور و بیشترین ظرفیت مرزی را دارا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسین مدرس خیابانی 25 اردیبهشت ماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کل ظرفیت های استان مانند کریدور بادی قوی، امکان استفاده از انرژی خورشیدی، معادن غنی و دست نخورده، کشاورزی، دامپروری و غیره مورد رصد قرار گرفته و ما برنامه داریم در این استان جهاد سازندگی بی امان و تمام عیار با تکیه بر ظرفیت مردم برای توسعه این استان ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امنیت این استان از مسیر توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال و رفع چهره محرومیت می گذرد و بدون شک ما با تمام توان در این مسیر گام خواهیم برداشت.

مدرس خیابانی در تشریح اولویت های خود در سیستان و بلوچستان اظهارکرد: استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و تلاش برای تحکیم وحدت اقوام و مذاهب، تحکیم امنیت در سایه توسعه اقتصادی، تعامل با همه دستگاه ها و گروه ها و تشکل های مردمی برای عمران و توسعه این استان و انتقال آب دریای عمان برای حل معضل بی آبی استان مهمترین اولویت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان ظرفیت های کم نظیری دارد

سیستان و بلوچستان ظرفیت های کم نظیری دارد