مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-16سياسي

عرشه اصلی پل قدس تا 10 مهرماه به اتمام می رسد


مصمم هستیم تا 10 مهرماه عرشه اصلی پل قدس را جهت عبور ترافیک تحویل دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری ظهر امروز در نشست هماهنگی و تعامل با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، اظهار کرد: از زمان قبول مسؤولیت در کسوت شهرداری، با برنامه ریزی منسجم نسبت به اولویت بندی طرح ها و مطالبات مهم شهروندان عزیز از مدیریت شهری، اقدام کرده ایم.

وی بر نادرست بودن آمار ارائه و تبلیغ شده قبلی مبنی بر پیشرفت 95 درصدی پل قدس تأکید کرد و افزود: مصمم هستیم تا 10 مهرماه عرشه اصلی را جهت عبور ترافیک تحویل داده و تا اواسط آبان ماه نیز تمام پروژه پل قدس را به پایان برسانیم.

شهردار اردبیل توجه دستگاه قضایی استان به خصوص دادستان مرکز استان اردبیل به نیازها و مسائل مهم شهر و شهروندان را قابل تحسین و موثر در رفع بسیاری از مشکلات دانست و گفت: به دنبال پیگیری هایی که در مجموعه مدیریت شهری داشتیم، کار تملک و تبدیل باغ بزرگ واقع در حدفاصل میدان بسیج تا میدان ارتش به پارک عمومی که از مطالبات دیرینه شهروندان اردبیل است، در آستانه اتمام قرار دارد.

صفری بیان کرد: امورات مربوط به پروژه های عمران شهری و سایر بخش ها را با جدیت و با همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر پیگیر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرشه اصلی پل قدس تا 10 مهرماه به اتمام می رسد

عرشه اصلی پل قدس تا 10 مهرماه به اتمام می رسد