مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-17سياسي

مهارت گرایی ؛ راه برون رفت از معضل اشتغال/ پارک اقتصاد دیجیتال در دامغان ایجاد شود


مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان سمنان گفت: راه برون رفت از آسیب های اجتماعی و مشکلات مربوط به اشتغال، مهارت گرایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسین شاهچراغ، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان سمنان به همراه  رؤسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران و برادران شهرستان دامغان، پیرامون وضعیت آموزش های مهارتی در این شهرستان، با حجت الاسلام محمدحسن رستمیان امام جمعه دامغان دیدار و گفت وگو کردند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان سمنان اظهار کرد: در استان سمنان، 18 مرکز آموزش فنی و حرفه ای داریم که سه مرکز شامل مراکز خواهران و برادران دامغان و مرکز ارتقای مهارت نیروی کار شهرک صنعتی در دامغان قرار دارند.

شاهچراغ  با بیان اینکه راه برون رفت از آسیب های اجتماعی و مشکلات مربوط به اشتغال، مهارت است، افزود: باید ذائقه جامعه را از مدرک گرایی به مهارت گرایی حرکت دهیم و این رویکرد اصلی ما در برنامه ریزی های ترویجی و آموزشی خواهد بود.

وی طرح ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال در دامغان به منظور تقویت شرکت های دانش بنیان با استفاده از ظرفیت دامغانی های مقیم مرکز، برگزاری نماز جمعه در مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران دامغان و تجلیل از مهارت آموختگان شاغل از طریق طرح و تصویب در شورای فرهنگ عمومی شهرستان را پیشنهاد داد و خواستار همکاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت گرایی ؛ راه برون رفت از معضل اشتغال/ پارک اقتصاد دیجیتال در دامغان ایجاد شود

مهارت گرایی ؛ راه برون رفت از معضل اشتغال/ پارک اقتصاد دیجیتال در دامغان ایجاد شود