مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 09:502021-09-17سياسي

تأمین واکسن و برخی تصمیمات اقتصادی دولت قابل تقدیر است


تأمین واکسن و برخی تصمیمات اقتصادی دولت قابل تقدیر است، البته تا زمانی که مردم آثار تصمیمات را در زندگی روزمره خود نبینند این مشکلات حل نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به اینکه در قرآن کریم بیان قصه ها مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: قرآن کتاب قصه گویی و رمان نیست بلکه درس ها و عبرت هایی که در این قصه ها وجود دارد برای زندگی بشر راهگشا و کارگشا است، قصه هایی که واقعی می باشند و در آنها درس عبرت است لذا باید با مرور قصه های قرآنی با واقعیت مواجه شویم.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سال تحصیلی جدید گفت: باید خانواده ها نسبت به تحصیل فرزندان اهتمام جدی داشته باشند نزدیک به دو سال است که آموزش ها مجازی شده و بدیهی است که آموزش مجازی آنچنان که باید به صورت حضوری جامعیت ندارد و لذا باید خانواده ها برای آموزش فرزندان خود توجه بیشتری داشته باشند، فرهنگیان و معلمان نیز با دلسوزی بیشتری آموزش را دنبال کنند تا خدای نکرده در این زمینه گرفتار آسیب نشویم.

محمودی بیان داشت: آموزش و پرورش و اهتمام آن به مسائل تربیتی و ارزشی معیوب بوده و نه تنها معیوب بلکه گاهی گرفتار نفوذ سندهای بیگانه مثل سند 2030 شده است، متأسفانه برخی انتصاب های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین واکسن و برخی تصمیمات اقتصادی دولت قابل تقدیر است

تأمین واکسن و برخی تصمیمات اقتصادی دولت قابل تقدیر است