مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-17سياسي

مرهم حرم حضرت معصومه(س) برای جاماندگان اربعین


مسئول واحد همایش ها و نمایشگاه های حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: نمایشگاه اربعین در حرم مطهر از سه شنبه آغاز به کار کرده و تا 6مهر ادامه خواهد داشت که در این نمایشگاه اقامه نماز و برپایی محفل روضه سیدالشهدا(ع) نیز دنبال خواهد شد.

- ایسنا/قم مسئول واحد همایش ها و نمایشگاه های حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: نمایشگاه اربعین در حرم مطهر از سه شنبه آغاز به کار کرده و تا 6مهر ادامه خواهد داشت که در این نمایشگاه اقامه نماز و برپایی محفل روضه سیدالشهدا(ع) نیز دنبال خواهد شد.

حجت الاسلام انصاری در گفت وگویی عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام پیاده روی اربعین و باهدف معرفی این فرهنگ اصیل اسلامی نمایشگاه اربعین در صحن جوادالائمه (ع) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از سه بخش عکس های اربعین در سه موضوع پیاده روی اربعین، پذیرایی در اربعین و حضور کودکان در اربعین، بخش اینفوگرافی با موضوع های پیشینه اربعین، چرایی زیارت اربعین و سیره علما در پیاده روی اربعین و بخش زیارت سیدالشهدا (ع) در اربعین با قرار دادن ماکت ضریح امام حسین علیه السلام در این نمایشگاه تشکیل شده است.

مسئول واحد همایش ها و نمایشگاه های حرم مطهر حضرت معصومه گفت: به منظور استفاده همه اعضای خانواده از این نمایشگاه غرفه کودک و نوجوان نیز در نمایشگاه ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرهم حرم حضرت معصومه(س) برای جاماندگان اربعین

مرهم حرم حضرت معصومه(س) برای جاماندگان اربعین