مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-18سياسي

آب خلیج فارس به جمعیت شش هزار نفری رضوان می رسد


در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان، نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی طرح آبرسانی به رضوان از خط انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان و یزد آغاز شد.

- ایسنا/هرمزگان در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان، نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی طرح آبرسانی به رضوان از خط انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان و یزد آغاز شد.

امین قصمی صبح امروز (27 شهریورماه) در مراسم کلنگ زنی این پروژه افزود: از زمان بهره برداری پروژه آبشیرینکن یک میلیون متر مکعبی بندرعباس با دستور و پیگیری استاندار هرمزگان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استفاده حداکثری از این ظرفیت به عنوان یک کلکتور اصلی در مسیر تا مرز استان کرمان در دستور کار شرکت آب و فاضلاب هرمزگان قرار گرفت.

وی افزود: در راستای استفاده سهم هرمزگان از این ظرفیت، در ابتدا آب شهر خمیر و روستاهای مسیر از این پروژه در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه بصورت کامل انجام و مردم این شهر از آب شرب پایدار بهره مند شدند و دومین منطقه بهره مند از این آبشیرین کن، رضوان بود که عملیات آن امروز آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد، در ادامه دریافت سهم هرمزگان از این ظرفیت، نیاز آبی روستاهای شمال بندرعباس از خط مذکور تامین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب خلیج فارس به جمعیت شش هزار نفری رضوان می رسد

آب خلیج فارس به جمعیت شش هزار نفری رضوان می رسد