مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-18حوادث

اطفای حریق 8 هکتاری در بوجاق/ جلوگیری از سرایت آتش به جنگل


مدیرکل مدیریت بحران گیلان، وسعت حریق رخ داده در پارک ملی بوجاق را هشت هکتار دانست و بیان کرد: در حال حاضر آتش سوزی کاملا مهار شده و پنج هکتار کاملا سوخته است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان، وسعت حریق رخ داده در پارک ملی بوجاق را هشت هکتار دانست و بیان کرد: در حال حاضر آتش سوزی کاملا مهار شده و پنج هکتار کاملا سوخته است.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وقوع چند مورد حریق در سطح منطقه بوجاق کیاشهر از ساعت 11 ظهر روز گذشته، اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان آستانه اشرفیه با همکاری آتش نشانی و هلال احمر اقدام به اطفای کامل حریق تا ساعت 17 عصر کردند.

وی از شعله ور شدن مجدد حریق در منطقه بوجاق از عصر روز گذشته خبر داد و یادآور شد: متاسفانه وسعت آتش سوزی در این مرحله بسیار زیاد بود و فرماندار آستانه اشرفیه اعلام کرد که وضعیت حریق از کنترل شهرستان خارج شده است.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه استاندار خواست ورود نیروهای حفاظتی و آتش نشانی شهرستان های همجوار جهت اطفای حریق پارک ملی بوجاق شد، تصریح کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان تمام عوامل امدادی و حفاظتی محیط زیست و منابع طبیعی استان در شهرستان ها و شهرداری های اطراف منطقه بوجاق از جمله لاهیجان و منطقه آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفای حریق 8 هکتاری در بوجاق/ جلوگیری از سرایت آتش به جنگل

اطفای حریق 8 هکتاری در بوجاق/ جلوگیری از سرایت آتش به جنگل