مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-18اقتصادي

کار مسکن خبرنگاران استان مرکزی به کجا رسید؟


برنامه ساخت مسکن ملی که مطرح شد، از تخصیص سهمی از آن به خبرنگاران هم سخن به میان آمد و از حدود یک سال و نیم پیش موضوع اختصاص تعدادی از واحدهای مسکن ملی به این قشر مطرح شد، - ایسنا/مرکزی برنامه ساخت مسکن ملی که مطرح شد، از تخصیص سهمی از آن به خبرنگاران هم سخن به میان آمد و از حدود یک سال و نیم پیش موضوع اختصاص تعدادی از واحدهای مسکن ملی به این قشر مطرح شد، اما تحقق آن خیلی کند و نگران کننده پیش رفت، تا اینکه نهم مردادماه 1400 تفاهم نامه ساخت 10 هزار مسکن برای خبرنگاران به امضای وزرای راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اعلام این مهم در سطح کشور، مسئولین ارشد استان مرکزی نیزدر جلسات شورای مسکن استان به این سهمیه و برخورداری خبرنگاران از مسکن پرداختند و قول هایی نیز در این رابطه در جلسات مختلف داده شد.

استاندار مرکزی در جلسات مختلف با تاکید بر لحاظ کردن سهیمه برای خبرنگاران گفته بود: بخشی از واحدهای پیش بینی شده جهت اجرای طرح اقدام ملی مسکن، برای خبرنگاران استان در نظر گرفته شده است.

ولی، در آخرین جلسه شورای مسکن استان مرکزی در 21 شهریور سال جاری، صحبتی از خبرنگاران به میان نیامده بود و بیشتر در رابطه با اولویت کارکنان دستگاه های اجرایی صحبت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار مسکن خبرنگاران استان مرکزی به کجا رسید؟

کار مسکن خبرنگاران استان مرکزی به کجا رسید؟