مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-18اقتصادي

افزایش 117 درصدی سازش در پرونده های قضایی تاکستان/ کاهش 29 درصدی ورود به زندان


دادستان تاکستان از کاهش 117 درصدی سازش در پرونده های قضایی این شهرستان در نتیجه اجرای طرح اصلاح ذات البین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه اجرای طرح اصلاح ذات البین با دو هدف کاهش جمعیت کیفری زندان وکاهش محکومیت کیفری شهروندان صورت گرفته است گفت: جهت دستیابی به اهداف این طرح کارگروه صلح و سازش در مراجع انتظامی تشکیل که منتهی به ایجاد صلح در 311 فقره پرونده و تشکیل کارگروه صلح وسازش در شعب دادسرا نیز منتهی به سازش در  163 فقره پرونده شده است.

رجبی عنوان کرد: با توجه به آمار فوق، مصالحه در پرونده های کیفری در 66 ماهه اول سال نسیت به مدت مشابه سال گذشته 117 درصد افزایش داشته است.

این مقام قضایی اظهارداشت: همچنین در مدت ذکر شده 1 هزار و 527 فقره پرونده کیفری نیز منتهی به سازش شده که به نسبت سال گذشته شاهد افزایش  28 درصدی رضایت بوده ایم.

دادستان تاکستان در خصوص پرونده های قتل هم گفت: با تشکیل کارگروه صلح و سازش ویژه قتل نیز از ابتدای سال تاکنون نیز اولیا دم 2 فقره پرونده اعلام رضایت نموده اند.

رجبی با اشاره به نتایج حاصل از اقدامات کارگروه صلح و سازش در تاکستان بیان نمود: با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش 29 درصدی ورودی زندان و 36 درصدی ارتکاب جرایم خشن در این شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 117 درصدی سازش در پرونده های قضایی تاکستان/ کاهش 29 درصدی ورود به زندان

افزایش 117 درصدی سازش در پرونده های قضایی تاکستان/ کاهش 29 درصدی ورود به زندان