مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-18پزشكي

وام قرض الحسنه به بیماران خاص دزفول اعطا می شود


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: وام قرض الحسنه برای بیماران صعب العلاج، نادر، سرطانی و زوج های نابارور شهرستان دزفول آماده پرداخت است.

- اظهار کرد: وام قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد در طول 60 ماه ویژه بیماران صعب العلاج و بیماران نادر شامل تالاسمی، ام اس، هموفیلی، دیالیز خونی و صفاقی، متابولیک، بال پروانه ای، اوتیسم،PPH ،CF و SMA است.

وی با بیان اینکه این وام به بیماران سرطانی و ناباروری که تحت درمان قرار دارند نیز تعلق می گیرد، افزود: یکی از شرایط مهم و اساسی أخذ وام، سکونت بیمار در شهرستان دزفول است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد: با همت واحد بیماری های خاص اداره تعالی خدمات بالینی معاونت درمان سقف این وام در سال گذشته جذب شد و به همین دلیل اعتبار تخصیص یافته وام از سوی وزارت بهداشت برای سال آینده 2.

5 درصد افزایش یافته است.

فیروز زاده تأکید کرد: بیماران خاصی که سال گذشته این تسهیلات را دریافت کرده اند، مجاز به دریافت مجدد این وام نیستند و ضمن اینکه بانک عامل برای أخذ این تسهیلات در سال جاری تغییر کرده است.

وی یادآور شد: متقاضیان برای شروع فرایند دریافت وام ابتدا به انجمن های خود مراجعه کرده و در صورت احراز هویت و همچنین پذیرش شرایط أخذ وام از جمله داشتن ضامن معتبر به منظور تأیید نهایی در ساعات اداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام قرض الحسنه به بیماران خاص دزفول اعطا می شود

وام قرض الحسنه به بیماران خاص دزفول اعطا می شود