مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-18سياسي

کلنگ زنی قطار دورود- بروجرد- ملایر ظرف 45 روز آینده با حضور وزیر


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از کلنگ زنی قطار دورود- بروجرد- ملایر ظرف 45 روز آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از کلنگ زنی قطار دورود- بروجرد- ملایر ظرف 45 روز آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

فاطمه مقصودی امروز 27 شهریورماه، اظهار کرد: همان طور که می دانید گذر از وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب از نشیب ها به سمت فرازها عبور کردن و خط شکنی کردن در عرصه تلاش و رسیدن به اهداف تعیین شده از اهداف شعار انتخاباتی بنده بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از این مطلوب ها و تصمیم گیری های که به مردم قول داده بودیم و به شعار تبلیغاتی بعضی از مسئولین تبدیل شده بود و از مطالبت دیرین مردم بود این روزها در حال محقق شدن است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: در جلسه ای که 22 شهریورماه با وزیر راه و شهرسازی و معاونین ایشان داشتیم بالاخره تصمیم نهایی گرفته شده.

مقصودی اضافه کرد: تصویب بودجه و مطالعات این اقدام بزرگ انجام شد و قول دادند که در 45 روز آتی کلنگ قطار دورود- بروجرد- ملایر با حضور وزیر راه و شهرسازی به زمین زده شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی قطار دورود- بروجرد- ملایر ظرف 45 روز آینده با حضور وزیر

کلنگ زنی قطار دورود- بروجرد- ملایر ظرف 45 روز آینده با حضور وزیر