مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:102021-09-19ورزشي

استاندار خوزستان جوایز پارالمپیکی ها را کی اهدا می کند؟


هنوز مراسمی برای تقدیر از ورزشکاران پارالمپیکی خوزستان از سوی استانداری گرفته نشده است و ورزشکاران خوزستانی چشم انتظار دریافت جوایز خود هستند.

- ایسنا/خوزستان هنوز مراسمی برای تقدیر از ورزشکاران پارالمپیکی خوزستان از سوی استانداری گرفته نشده است و ورزشکاران خوزستانی چشم انتظار دریافت جوایز خود هستند.

رقابت های پارالمپیک 2020 توکیو برای خوزستان، یک مدال خوش رنگ طلا و دو نشان نقره ارزشمند در برداشت؛ هاشمیه متقیان تنها بانوی کاروان دو و میدانی ایران در این مسابقات در رشته پرتاب نیزه ضمن شکست رکورد موفق به کسب مدال طلا شد.

همچنین در همین رشته، امان الله پاپی و صادق بیت سیاح دو نشان نقره کسب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو هفته ای است که رقابت های پارالمپیک توکیو به پایان رسیده است و وزشکاران مدال آور خوزستانی که توانستند با مدال های خود دل مردم ایران و خوزستان را شاد کنند، اکنون چشم انتظار دریافت جوایز خود هستند.

در همین راستا نیز استانداری های فارس و کرمان که ورزشکاران شان موفق به مدال در توکیو شدند، با برنامه ریزی مشخص، باتوجه به محدودیت منابع ادارات کل ورزش و جوانان استان ها، با استفاده از ظرفیت صنایع و شرکت های مختلف در استان های شان، جوایز ارزنده ای برای مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی خود در نظر گرفته اند که امروز (یکش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان جوایز پارالمپیکی ها را کی اهدا می کند؟

استاندار خوزستان جوایز پارالمپیکی ها را کی اهدا می کند؟