مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-19سياسي

تاکید بر تبدیل وضعیت عادلانه نیروها در شهرداری تبریز


شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز امروز یکشنبه 28 شهریور با حضور رییس و اعضای شورای شهر در عمارت شهرداری تبریز برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز امروز یکشنبه 28 شهریور با حضور رییس و اعضای شورای شهر در عمارت شهرداری تبریز برگزار شد.

رسول برگی، رییس شورای شهر تبریز در ابتدای جلسه با تبریک روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت مقام استاد شهریار و هفته دفاع مقدس گفت: ایام دفاع مقدس ایام عزت ما است و دنیا هنوز هم در حیرت اقدامات جوانان ما در جبهه ها فرو رفته است.

پیگیری تبدیل وضعیت عادلانه نیروها و حذف واسطه ها در دستور کار قرار گیرد سیدکاظم زعفرانچیلر، رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار در سخنان میان دستور خود گفت: شهرداری بیش از 350 خدمت از بدو تولد تا تدفین اموات را در شهر انجام می دهد که اگر فقط یکی از خدمات مثل جمع آوری زباله از سطح شهر متوقف شود، آن وقت ارزش نیروی انسانی شهرداری مشخص می شود و در این خصوص باید پیگیر تبدیل وضعیت عادلانه این نیروها باشیم.

وی اضافه کرد: اکنون امنیت شغلی، آرامش روانی، افزایش بهره وری و شادابی کارکنان شهرداری با سامان دهی نیروی انسانی یکی از مهم ترین اولویت های شهرداری است که امیدوارم که این موضوع یکی از اولویت های شهردار جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تبدیل وضعیت عادلانه نیروها در شهرداری تبریز

تاکید بر تبدیل وضعیت عادلانه نیروها در شهرداری تبریز