مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-19سياسي

دوربیکاری


«سبک دورکاری غیر اصولی ایرانی ها در دوره کرونا مشکلات زیادی را برای مراجعه کنندگان و مدیران ادارات دولتی و شبه دولتی ایجاد کرده است.

- سبک دورکاری غیر اصولی ایرانی ها در دوره کرونا مشکلات زیادی را برای مراجعه کنندگان و مدیران ادارات دولتی و شبه دولتی ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: سه روز دیگر، یعنی وقتی که آخرین ماه تابستان به اتمام برسد، غائله کرونا، دقیقا 20 ماه می شود که وارد زیست فردی و اجتماعی ایرانیان شده است.

از همان ابتدا یکی از راهکارهای مواجهه با این بیماری رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از اجتماعات شناخته شد که در همین راستا دورکاری کارکنان در اسفند 99 به تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا رسید.

اِعمال دورکاری اگر چه پیش از این نیز در نظام اداری کشور مطرح شده بود اما هیچگاه با چنین سطح از گستردگی و فراگیری آزموده نشده بود.

این الگوی کاری در ابتدا اگر چه به دلیل برخی مزایا همچون کاهش هزینه رفت وآمد و بهینه سازی ظرفیت ها به مذاق متخصصان منابع انسانی خوش آمد اما به تدریج و رفته رفته خصوصا در ادارات دولتی و شبه دولتی به یک معضل مهم برای مدیران تبدیل شد و البته امان مردم مراجعه کننده به ادارات را هم برید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربیکاری

دوربیکاری