مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 11:302021-09-19ورزشي

اجرای بیش از 100 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در ساوه


همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 100 برنامه متنوع در شهرستان ساوه اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، حجت اله دستجانی ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس گفت: با شعار محوری ما مقتدریم 200 برنامه در قالب های مختلف فرهنگی، خدمات اجتماعی، ورزشی و جهادی با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار می شود.

وی افزود: دشمنان به دنبال خفه کردن طفل نوپای انقلاب اسلامی هستند وقتی با ترورها نتوانستند به هدف خود برسند در سال 1357 توسط صدام به کشور حمله کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: از زمانی که امام راحل فرمودند ما می توانیم با ایمان به آورده های خود و اراده در رسیدن به هدف موفق باشیم؛ شاهد پیشرفت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی هستیم و به عنوان مثال آمریکایی که به دنبال اشغال منطقه ما بود امروز با خفت از افغانستان فرار کرد.

دستجانی در خصوص نگاه غرب به آمریکا، گفت: خود متفکران غربی معتقد هستند آمریکا در حال افول است و قدرت از غرب به شرق منتقل می شود، پیوستن مقتدرانه ایران به پیمان شانگهای نشان از افزایش نقش آفرینی ایران دارد، هر جا پشت ولایت فقیه بودیم پیشرفت کردیم.

فرمانده ناحیه سپاه ساوه تصریح کرد: جنگ امروز ما، جنگ ادراکی است که باید توسط رسانه ها خاکریزها و افق های این جنگ ترسیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 100 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در ساوه

اجرای بیش از 100 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در ساوه