مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 19:202021-09-19اقتصادي

مشکل آب شرب بانە حاصل کم توجهی و عدم مدیریت صحیح است


استاندار کردستان بە مشکلات این روزهای آب شرب شهر بانە واکنش نشان داد و عنوان کرد کە وضعیت امروز در این حوزە حاصل کم توجهی و عدم مدیریت صحیح در این حوزە است.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان بە مشکلات این روزهای آب شرب شهر بانە واکنش نشان داد و عنوان کرد کە وضعیت امروز در این حوزە حاصل کم توجهی و عدم مدیریت صحیح در این حوزە است.

بهمن مرادنیا (28شهریور) در جلسه ای که به منظور بررسی وضعیت آب شرب بانه و رفع مشکلات آن برگزار شد، اظهار کرد: علیرغم اینکه از اول سال دغدغه جدی برای رفع کمبود آب شرب بانه داشتیم و اعتبارات مورد نیاز آن تامین شد ولی متاسفانە عملیاتی نشد.

وی با بیان اینکە ما موظف بە تامین آب مورد نیاز مردم هستیم و هیچ گونە کوتاهی در این رابطە پذیرفتنی نیست، افزود: مردم بانه حق دارند نسبت بە وضعیت آب شرب معترض باشند و دستگاه های کە در این رابطە کم کاری کردە اند باید پاسخگو و سریعا اقدامات لازم را در ظرف مدت یک هفتە برای رفع مشکلات انجام دهند.

مرادنیا اضافە کرد: باید همە امکانات دو دستگاە آب منطقه ای و آب و فاضلاب برای مرتفع کردن این مشکل مهم بسیج شود و کوتاهی کردن در این خصوص به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

استاندار کردستان یادآوری کرد: اکنون زمان فکر کردن به طرح های بلند مدت نیست و باید به فوریت مشکل آب شرب بانه و سنندج بررسی و طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب شرب بانە حاصل کم توجهی و عدم مدیریت صحیح است

مشکل آب شرب بانە حاصل کم توجهی و عدم مدیریت صحیح است