مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 03:202021-09-19سياسي

بررسی روند واکسیناسیون و درمان کرونا در زنان باردار


رییس کنگره سالانه بین المللی بیماری های زنان و مامایی، از ارائه دستاوردهای علمی در مورد بیماری های زنان و موضوع واکسیناسیون و درمان کرونا در زنان باردار در این کنگره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه حد قابل قبولی نرسیده بود این کنگره کاملاً به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد.

رییس کنگره سالانه بین المللی بیماری های زنان و مامایی با اشاره به اینکه 111 سخنران داخلی و 28 سخنران خارجی در این کنگره شرکت می کنند، گفت: کنگره به صورت سخنرانی، پنل، سمپوزیوم برگزار می شود و مسائل مهم حوزه بیماری های زنان و مامایی مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه درمان بیماری های زنان و مامایی با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته ارائه خواهد شد، ادامه داد: تازه های درمان در حوزه اندومتریوزیس، منوپوز حاملگی های پرخطر، نازایی، سرطان های زنان، حفظ باروری در سرطان زنان، بیماری های کف لگن، و چسبندگی پاتولوژیک جفت (اکرتا) از جمله مباحثه علمی مورد بحث در این کنگره است.

موسوی افزود: همچنین تشخیص و اداره حاملگی های عارضه دار مثل تأخیر رشد جنین، زایمان زودرس مشکلات کم خونی، ترومبوامبولی ، جراحی های پیچیده در سرطان ها، لاپاراسکوپی در عمل های مشکل و پیچیده ، جدیدترین روش های استفاده از سونوگرافی در تشخیص باردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی روند واکسیناسیون و درمان کرونا در زنان باردار

بررسی روند واکسیناسیون و درمان کرونا در زنان باردار