مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:002021-09-20اقتصادي

قطعی شدن ثبت نام 5367 نفر در طرح اقدام ملی در چهارمحال و بختیاری


معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 17 هزار و 697 نفر در سامانه مربوطه ثبت نام طرح ملی مسکن ثبت نام کرده و از این تعداد 5367 نفر ثبت نام خود را قطعی و مبالغ تعیین شده را واریز کرده اند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 17 هزار و 697 نفر در سامانه مربوطه ثبت نام طرح ملی مسکن ثبت نام کرده و از این تعداد 5367 نفر ثبت نام خود را قطعی و مبالغ تعیین شده را واریز کرده اند.

ابراهیم علیرضایی در گفت وگو با ایسنا در خصوص طرح اقدام ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تاکنون 17 هزار و 697 نفر در سامانه مربوطه ثبت نام طرح ملی مسکن ثبت نام کرده و از این تعداد 5367 نفر ثبت نام خود را قطعی و مبالغ تعیین شده را واریز کرده اند، همچنین 7166 نفر از متقاضیان تاکنون حائز شرایط برای دریافت مسکن در این طرح شناخته شده اند.

معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تاکنون 96 پروژه در طرح اقدام ملی در استان تعریف شده، عملیات اجرایی احداث مسکن در این طرح در استان آغاز شده است، برخی واحدها پروانه ساختمانی برای ساخت و ساز اخذ کرده اند، همچنین آماده سازی اراضی مابقی اراضی نیز در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی شدن ثبت نام 5367 نفر در طرح اقدام ملی در چهارمحال و بختیاری

قطعی شدن ثبت نام 5367 نفر در طرح اقدام ملی در چهارمحال و بختیاری