مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:202021-09-20سياسي

تاکید بغداد بر اهمیت نظارت بین المللی بر انتخابات اکتبر


کمیسیون عالی و مستقل انتخابات در عراق با تاکید بر اهمیت نظارت بین المللی بر انتخابات آتی در این کشور، این مساله را در حمایت از درستی و شفافیت آن دانست.

- کمیسیون عالی و مستقل انتخابات در عراق با تاکید بر اهمیت نظارت بین المللی بر انتخابات آتی در این کشور، این مساله را در حمایت از درستی و شفافیت آن دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، کمیسیون عالی و مستقل انتخابات عراق طی بیانیه ای اعلام کرد: جلیل عدنان خلف، رییس کمیساریای عالی انتخابات عراق میزبان کوتارو سوزوکی، سفیر ژاپن در عراق بود تا نقش توکیو در حمایت از این روند انتخاباتی با مشارکت در نظارت بین المللی بررسی شود.

طبق این بیانیه، خلف از موضعگیری های ژاپن در حمایت از موفقیت انتخابات و نیز کمک های این کشور در حمایت از تلاش هایی که برای مقابله با ویروس کرونا انجام می شوند، تقدیر و تشکر کرد.

طبق بیانیه یاد شده،رییس کمیساریای عالی انتخابات عراق ا در این دیدار بر اهمیت نظارت بین المللی بر روند انتخاباتی و ارزیابی آن با آزادی و بی طرفی کامل جهت اطمینان از درستی و شفافیت انتخابات تاکید کرد.

سفیر ژاپن نیز در این دیدار تمایل کشورش به مشارکت در نظارت بر انتخابات آتی با اعزام یک تیم بین المللی نظارت جهت کمک به شفافیت و بی طرفی انتخابات را ابراز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بغداد بر اهمیت نظارت بین المللی بر انتخابات اکتبر

تاکید بغداد بر اهمیت نظارت بین المللی بر انتخابات اکتبر