مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-20ورزشي

برنامه های شهرداری شهرکرد در هفته دفاع مقدس/ ادارات در فضاسازی خلاقانه تر عمل کنند


مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: سنگرسازی های درب ادارات باید اصلاح شود و به بهترین شکل ممکن فضاسازی صورت پذیرد، پیشنهاد می شود علاوه بر تصاویر شهدا از تصاویر و جملات حماسی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت برجسته نیز استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، اکبر ایازی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محبوب ملت و الگوی ملی است که در زمان حیات مبارک خود و در صحنه عمل و شطرنج سیاسی به نمونه ای موفق برای الگو قرار گرفتن در سطح ملی و حتی فراملی مبدل شد، گفت: در راستای فضاسازی به مناسبت هفته دفاع مقدس، می طلبد ادارات و نهادها تصاویر سردار سلیمانی را در تبلیغات خود برجسته تر کنند.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد افزود: فضای مجازی فرصت مغتنمی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و انتقال مفاهیم و فرهنگ ایثار و شهادت به عموم مردم به ویژه نسل جوان است که در این راستا باید با توجه به شرایط اپیدمی از این فرصت برای تبیین جایگاه و اهمیت دفاع مقدس بهره مند شد.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس 10 برنامه توسط شهرداری شهرکرد اجرا می شود، افزود: برنامه ها در دو قالب درون سازمانی و برون سازمانی پیش بینی شده است که شامل تهیه و تولید موشن گرافی، نصب بنرهای پاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های شهرداری شهرکرد در هفته دفاع مقدس/ ادارات در فضاسازی خلاقانه تر عمل کنند

برنامه های شهرداری شهرکرد در هفته دفاع مقدس/ ادارات در فضاسازی خلاقانه تر عمل کنند