مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-20سياسي

المانهای شهری معنوی یاد مادی گرا/فرهنگ دینی باید جایگزین مد غربی شود


اجتماعی با اشاره به رویکرد المان ها در شهرهایی مانند نصف جهان به عنوان پایتخت فرهنگی کشور گفت: در شاکله شهرها تبعیت از فرهنگ دینی باید جایگزین مد غربی شود.

- ، با بیان اینکه انسان به واسطه روح لطیفی که خداوند به او هدیه کرده از حساسیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: منظور این است که هر آنچه آدمی می بیند، می شنود و به هر شکلی دریافت می کند بر او اثر می گذارد، در این میان گاه دیدنی ها و شنیدنی ها را خود انتخاب می کند و گاه این امور از جانب محیطی که در آن سکنی گزیده بر او تحمیل می شود.

وی بیان اینکه انسان موجودی مدنی بالطبع است و توان زندگی انفرادی را ندارد، افزود: از همین رو است که انسان زندگی اجتماعی را بر می گزیند تا در سایه آن از رنج فردگرایی در امان بماند.

این کارشناس مذهبی تاکید کرد: از سویی زندگی اجتماعی نیز قوانین خاص خود را می طلبد؛ افراد در حیطه فعالیت های شخصی خویش آزادند اما وقتی پای فعالیت به متن اجتماع کشیده می شود لازم است تا انسان در اشتراک گذاری آنچه دیگران نیز شاهدش هستند دقت لازم را مبذول نماید.

آشوب های سمعی و بصری، قلب انسان را مشوش می کند وی با تاکید بر این مطلب که آشوب های سمعی و بصری، قلب انسان را مشوش می کند و آرامش را از او می گیرد، ابراز کرد: به عنوان مثال وقتی انسان فیلم وحشتناکی ببیند تا مدتها ذهنش درگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المانهای شهری معنوی یاد مادی گرا/فرهنگ دینی باید جایگزین مد غربی شود

المانهای شهری معنوی یاد مادی گرا/فرهنگ دینی باید جایگزین مد غربی شود