مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-21اقتصادي

3067 نفر از کارکنان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی واکسینه شدند


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی از واکسیناسیون 3067 نفر از کارکنان و فعالین گردشگری استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی از واکسیناسیون 3067 نفر از کارکنان و فعالین گردشگری استان خبر داد.

یوسف بیدخوری در گفت وگو با ایسنا در خصوص روند واکسیناسیون کارکنان و فعالین گردشگری خراسان رضوی اظهار کرد: پیش از شیوع کرونا حدود 30 هزار نفر در تاسیسات گردشگری خراسان رضوی شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمان پذیرها، بوم گردی ها، خانه های مسافر، آژانس های مسافرتی، راهنمایان گردشگری، مجتمع های خدمات رفاهی و پذیرایی و موسسات آموزشی مشغول به کار بودند، اما پس از شیوع کرونا و برآوردی که اعلام شده 20 هزار نفر بیکار شده و به مشاغل دیگر رو آوردند.

وی افزود: با توجه به اینکه تاسیسات گردشگری با ضریب اشغال پایینی در حال فعالیت هستند، 10 هزار نفر کماکان در تاسیسات گردشگری خراسان رضوی شاغل هستند که در حال حاضر تنها نیمی از آن ها مشغول به کار هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و استانداری خراسان رضوی توانستیم سایت هتل هما 1 را تجهیز کرده و به همت کانون هماهنگی تشکل های حرفه ای تمام تجهیزات و هزینه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3067 نفر از کارکنان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی واکسینه شدند

3067 نفر از کارکنان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی واکسینه شدند