مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-21سياسي

پاسخ نماینده ایران به ادعاهای بی اساس وزیر انرژی عربستان سعودی


رایزن سیاسی نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل در پاسخ به ادعاهای بی اساس وزیر انرژی عربستان گفت: عربستان در حالی به برنامه هسته ای ایران می پردازد که این کشور هنوز نسخه قدیمی «پروتکل مقادیر کوچک» را اجرا و از نظارت و راستی آزمایی جامع برنامه هسته ای خود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در پی طرح برخی اتهامات واهی علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی وزیر انرژی * عدم اجرای کامل پادمان های جامع، زنگ خطر را در هر کجا که باشد به صدا در می آورد؛ حال چه در عربستان باشد، چه در رژیم اسراییل  رایزن سیاسی نمایندگی دائم در پاسخ به این مقام سعودی افزود: جمهوری اسلامی ایران به طور کامل و صادقانه موافقتنامه جامع  پادمان خود با آژانس را اجرا می کند و شد.

وی تصریح کرد: این موضوع باید فوراً و بدون هیچ گونه تعصب و تبعیض رد شود.

ایران، آژانس و جامعه بین المللی بسیار خرسند خواهند بود اگر عربستان و سایرین در خاورمیانه بتوانند همان تعهدات پادمانی را که ایران در حال اجرای آن است، انجام دهند.

نماینده ایران خاطرنشان کرد: متأسفانه، عدم عضویت در ان.

پی.

تی یا داشتن موافقتنامه پادمان ویژه با آژانس، برای برخی تبدیل به عذر موجه شده تا از تعهدات خود برای اجرای کامل و قابل اثبات آنچه برای اطمینان جامعه بین المللی در مورد صلح آمیز بودن فعالیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ نماینده ایران به ادعاهای بی اساس وزیر انرژی عربستان سعودی

پاسخ نماینده ایران به ادعاهای بی اساس وزیر انرژی عربستان سعودی