مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-21سياسي

پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت شهرستان سقز تجلیل شدند


در آستانه 41مین سالگرد بزرگداشت حماسه دفاع مقدس، 41 پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت سقز با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، تجلیل و تکریم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، فرماندار سقز در آیین  تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس سقز اظهار داشت: پیشکسوتان مقاومت و حماسه، این یادگاران عزیز هشت سال دفاع مقدس، برای ما الگویی هستند که بایستی، راهشان را سبز نگه داریم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

کامیل کریمیان با تجلیل از یادگاران دفاع مقدس و با بیان اینکه در راستای تامین آسایش و امنیت کشورمان، ما مدیون شهدا و تلاش های جهادی شما هستیم، عنوان کرد: این عزیزان به خوبی و بنحوی شایسته از عزت ملی و خاک و ناموس میهن دفاع کردند و بایستی مفاهیم دوران دفاع مقدس چون ایثار، شهادت و مقاومت به نسل های آینده منتقل شود.

ماموستا حسینی، امام جمعه سقز هم با بیان اینکه وطن دوستی از توصیه های موکد دین مبین اسلام است، فداکاری یادگاران هشت سال دفاع مقدس را در راستای حفاظت از این آب و خاک، ستود.

امروز، آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت با سخنرانی رییس جمهوری در تهران و ارتباط تصویری با استان ها و شهرستان ها برگزار شد.

رونمایی از تمثال شهدا در سقز در آستانه چهل و یکمین سالگرد بزرگداشت حماسه دفاع مقدس، از تمثال شهدای شهرستان سقز رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت شهرستان سقز تجلیل شدند

پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت شهرستان سقز تجلیل شدند