مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 15:452021-09-21اجتماعي

اعزام 300 نفر از کارکنان شهرداری تهران به کربلا و نجف


کاروان شهردای تهران به کشور عراق عبارتند از 250 نفر پاکبان زحمت کش مناطق مختلف تهران، 2 تیم پزشکی پنج نفره و 2 تیم 10 نفره عملیاتی آتش نشانی که با همکاری تمامی معاونت های انتخاب و اعزام می شوند.

- آیین اعزام خدام الحسین(ع) شهرداری تهران به مراسم اربعین شهرهای کربلا، نجف و کوفه شامگاه امروز(سه شنبه) با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران در حرم عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شهردار تهران در این مراسم معنوی که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت: 300 نفر از بهترین کارکنان شهردار تهران برای خدمات رسانی هر چه بهتر به زائران اباعبدالله(ع) در شهرهای کربلا، نجف و کوفه اعزام شدند.

علیرضا زاکانی اظهار داشت: کاروان شهردای تهران به کشور عراق عبارتند از 250 نفر پاکبان زحمت کش مناطق مختلف تهران، 2 تیم پزشکی پنج نفره و 2 تیم 10 نفره عملیاتی آتش نشانی که با همکاری تمامی معاونت های انتخاب و اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه در سنوات قبل شهرداری تهران 2 هزار نفر را برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) به کشور عراق اعزام می کرد، افزود: امسال به دلیل شرایط کرونایی سهمیه ها کم شده است.

زاکانی اضافه کرد: شرایط سنی مناسب، تزریق 2دوز واکسن کرونا و آزمایش پی سی آر منفی از جمله شرایطی بوده که تمامی افراد اعزام شده آنها را داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 300 نفر از کارکنان شهرداری تهران به کربلا و نجف

اعزام 300 نفر از کارکنان شهرداری تهران به کربلا و نجف