مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-22سياسي

اولین پلتفرم تخصصی برنامه نویسی کودکان در یزد رونمایی شد


اولین پلتفرم تخصصی حوزه برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در کشور به همت یکی از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری یزد تهیه و رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، محمد مهدی لطفی رییس پارک علم و فناوری یزد در مراسم رونمایی از این پلتفرم که در محل این مجموعه برگزار شد، این محصول را از چند جهت قابل ستایش خواند و اظهار کرد: فعالیت این شرکت روی گروه سنی کودک و نوجوان به لحاظ شکل گیری شخصیت آنان در این محدوده سنی بسیار حائز اهمیت است و می تواند نقش تاثیرگذاری روی این گروه آینده ساز کشورمان داشته باشد.

وی با بیان این که تکنولوژی همواره به معنی پیچیدگی نیست بلکه می تواند به منظور تسهیل امور و دسترسی بهتر به برخی خدمات باشد، گفت: این محصول نیز با وجود برخوداری از تکنولوژی با هدف همگانی تر کردن آموزش های برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان تولید شده که بسیار باارزش است.

لطفی با بیان این که همیشه ارتباط بیشتر پارک علم و فناوری با مجموعه آموزش و پرورش و تعامل بیشتر با دانش آموزان از دغدغه های این مجموعه بوده است، این اقدام شرکت ورتا را در تقویت باورهای این رده سنی موثر خواند و ابراز امیدواری کرد که بعدها با ورود این قشر به دانشگاه، سرمایه های انسانی گرانقدری به عنوان مخاطبان جدید پارک فناوری را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پلتفرم تخصصی برنامه نویسی کودکان در یزد رونمایی شد

اولین پلتفرم تخصصی برنامه نویسی کودکان در یزد رونمایی شد