مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 06:202021-09-22سياسي

6 ماه بی سرپناهی؛ از فرمان امام تا امیدی که همچنان زنده است+عکس و فیلم


علیرغم تأکیدات مکرر امام خمینی (ره) مبنی بر عزم همگانی برای ساخت مسکن برای مرحومان به جهت زدودن چهره استضعاف از نظام اسلامی، یک خانواده فومنی در بدترین وضعیت بی خانمانی قرار دارند و نگاهشان به اهتمام جدید مسوولان بنیاد مسکن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فومن، انقلاب اسلامی ایران از آنجا شکوهمند و بزرگ تلقی می شود که نه تنها در ابعاد سیاسی، فرهنگی، مذهبی و یا تشکیلاتی بلکه در جزیی ترین مسائل جاری کشور و حتی در دورترین نقطه از جهان که صدای ناله مظلومی را بشنود، حامی مظلومان خواهد بود و دست یاری می دهد.

معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران با درایت پیامبرگونه و با روشی که از مولای متقیان علیه السلام آموخته بود، نظر و دیدگاه معظمش توسعه حکومت رانی و حکومت داری بر مبنای عدل گستری بود و به عنوان رهبری که سیاست های کلی را مشخص و مبین می کند، در تمامی ابعاد تکلیف را بر سیاست گذاران و مجریان حکومت مشخص کرده که یکی از آن ها توجه دولت و مردم به حوزه مسکن است.

  امام عظیم الشأن در همان ماه های نخست انقلاب و در جریان آغاز سازندگی کشور در تمامی ابعاد، توجه به مسکن سازی را در اولویت کاری جمهوری اسلامی برشمرد و خود، حسابی را با عنوان حساب 100 در بانک ملی ایجاد و با فرمان خود خواست تا با مشارکت همگانی در امر خانه سازی محرومان و بی خانمان ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 ماه بی سرپناهی؛ از فرمان امام تا امیدی که همچنان زنده است+عکس و فیلم

6 ماه بی سرپناهی؛ از فرمان امام تا امیدی که همچنان زنده است+عکس و فیلم