مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-22سياسي

31 شهریور یادآور شکست پذیر اسکتبار در برابر معنویت است


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به مناسبت چهل یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.

- متن بیانیه به شرح ذیل است: سی و یکم شهریور ماه هر سال یادآور طلیعه یکی از تابناک ترین و افتخار آمیزترین مقاطع تاریخی در حیات ملت ایران بوده و فرصتی برای بازخوانی چگونگی شکستن تابوی شکست ناپذیری ابرقدرت های استکباری برابر قدرت معنویت و اراده انقلابی نسل خمینی (ره) کبیر به شمار می رود.

دفاع مقدس؛ مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران است که درس عزت و شرافت را برای جهانیان تکرار کرد و به همه بشریت آموخت که برای حفظ شرافت و غیرت ملی وعزت دینی، بایستی با پایداری و مقاومت مقدس در برابر تهاجم دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

دفاع مقدس، نماد تمام نمای عشق و ایثار ملت بزرگ ایران و نمادی گویا از جلوه های غرورآفرینی است که استقامت و پایداری دلیر مردان ایران را در برابر تجاوز ناجوانمردانه نیروهای بعثی به زیبایی به نمایش درآورده است.

دفاع مقدس تابلویی است که قدرت سلاح ایمان را درکارزار نبرد با استکبار جهانی در مقابل چشمان حیرت زده جهانیان به نمایش گذاشت و با صبر و ایمان و توکل فرزندان برومند خمینی کبیر (ره) بر خداوند سبحان، همراه با عزم و اراده پولادین و روحیه شهادت طلبی جوانان عاشق شهادت، تمامی معادلات در عرصه نظامی و استراتژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 شهریور یادآور شکست پذیر اسکتبار در برابر معنویت است

31 شهریور یادآور شکست پذیر اسکتبار در برابر معنویت است