مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-22اقتصادي

اتاقهایی که خاک می خورند


آذربایجان غربی یکی از استانهایی است که از قابلیت ها و ظرفیت های گردشگری فراوانی برخوردار است و بخش گردشگری می تواند به عنوان حوزه ای موثر در توسعه اقتصادی استان مثمرثمر باشد.

- ایسنا/آذربایجان غربی آذربایجان غربی یکی از استانهایی است که از قابلیت ها و ظرفیت های گردشگری فراوانی برخوردار است و بخش گردشگری می تواند به عنوان حوزه ای موثر در توسعه اقتصادی استان مثمرثمر باشد.

اما موضوع سکونت گردشگران یکی از اصلی ترین موضوعات مربوط به گردشگری است به دلیل اینکه گردشگران در هر حال برای اقامت و برآوردن نیازهای اولیه زیستی باید در مکان مناسبی مستقر و در آنجا ساکن شوند.

از این رو وجود تنوع و تکثیر واحدهای اقامتی یک شاخص ارزیابی میزان توسعه یافتگی یک کشوربه شمار می رود.

در این بین، مجهزترین هتل پنج ستاره شمال غرب کشور واقع در شهر فیرورق از توابع شهرستان خوی با پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد چندین سال است بر اثر مشکلات و موانع بانکی بلاتکلیف مانده و این سرمایه گذاری عظیم بالغ بر 300 میلیارد تومان در حال حاضر خاک می خورد .

عادل نجف زاده نماینده خوی در مجلس در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد : شهرستان خوی با توجه به اینکه نزدیکترین مرز زمینی و ریلی با ترکیه و اروپا در آن واقع شده اهمیت فوق العاده ای برای گردشگران داخلی و خارجی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاقهایی که خاک می خورند

اتاقهایی که خاک می خورند