مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 12:552021-09-22سياسي

تشویق به واکسیناسیون امر به معروف است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم، تشویق به واکسیناسیون را نوعی امر به معروف خواند و بر آن تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور که امروز در نشست ستاد استانی مبارزه با هفتگی و توزیع برخی هدایا اشاره کرد.

سلیمان پور افزود: البته برخی دیگر از کشورها هم بیشتر بر جریمه افراد واکسن نزده و یا محروم کردن آن ها از برخی خدمات اجتماعی متمرکز شده اند.

وی در توضیح بیشتر این موضوع گفت: البته روانشناسان معتقدند که روش تشویقی در این زمینه کارایی بهتری دارد، اما باید گفت که منوط کردن ارائه برخی خدمات به تزریق هر دو دوز واکسن کرونا هم می تواند یکی از راه های تشویق به واکسیناسیون و گسترش آن باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین درباره اعزام زائران اربعینی به عتبات عالیات یادآور شد: ما خواستار رایگان شدن تست پی سی آر این عزیزان بودیم که البته محقق نشد.

وی درباره واکسیناسیون اتباع خارجی در استان نیز تصریح کرد: واکسیناسیون همه این افراد و حتی اتباع مشکوک در تابعیت و یا حتی افراد غیرمجاز در دستور کار است تا عملا آسیبی از این ناحیه نداشته باشیم.

سلیمان پور در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد با افزایش تبلیغ و فرهنگسازی در موضوع واکسیناسیون بر اساس بسیج همگانی و همچنین منوط کردن ارائه برخی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشویق به واکسیناسیون امر به معروف است

تشویق به واکسیناسیون امر به معروف است