مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 06:502021-09-23سياسي

نمایشگاه دستاوردهای نظامی در کرمانشاه گشایش یافت/ دفاع مقدس یعنی «ما می توانیم»


رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه هفته دفاع مقدس را با «ما می توانیم» و «ما مقتدریم» معنا کرد و گفت: خودباوری و تکیه بر ایمان باعث شد که دشمن در طول دوران دفاع مقدس مقابل ایران اسلامی زانو بزند و عقب نشینی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از کرمانشاه، نمایشگاه دستاوردهای نظامی بمناسبت هفته دفاع مقدس به همیت اداره کل دادگستری استان کرمانشاه صبح امروز با حضور رییس کل دادگستری، دادستان، فرماندهان ارشد نظامی و مسؤولین استانی در محوطه دادگستری کرمانشاه افتتاح شد.

حجت الاسلام جلیلیان رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یعنی ما می توانیم و ما مقتدریم.

وی افزود: خودباوری و تکیه بر ایمان باعث شد که دشمن در طول دوران دفاع مقدس مقابل ایران اسلامی زانو بزند و عقب نشینی کند.

جلیلیان تصریح کرد: همین اقتدار بود که باعث شد دشمن دنبال مذاکره باشد اما با درایت امام راحل (ره) مقابل دشمن ایستادیم و به پیروزی رسیدیم.

رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه فتح خرمشهر برای جهانیان شکه کننده بود، گفت: یکی از ابعاد تحریف این است که عده ای القا می کنند ما در دوران جنگ گروه گرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای نظامی در کرمانشاه گشایش یافت/ دفاع مقدس یعنی «ما می توانیم»

نمایشگاه دستاوردهای نظامی در کرمانشاه گشایش یافت/ دفاع مقدس یعنی «ما می توانیم»