مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:352021-09-23فرهنگي

جشنواره فیلم کودک و نوجوان امسال با شعار «سینما، سرزمین خیال» پا به عرصه گذاشت


دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: افراد می توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از پلتفرم های تیوا، هاشور و فیلیمو شاهد فیلم های جشنواره باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا تابش پیش از ظهر امروز در نشست خبری سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با خبرنگاران اظهار داشت: شعار جشنواره کودک و نوجوان امسال سینما، سرزمین خیال است، برای حضوری و با رعایت پروتکل ها به نمایش در می آید.

دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان در خصوص داوران حوزه ملی گفت: خانم ها مهین جواهریان، گلاره عباسی، آقایان بهروز شعیبی، سهیل موفق، حامد جعفری، رضا درستکار و بهرام دهقانیان آثار بخش ملی این دوره از جشنواره را داوری خواهند کرد.

اکران فیلم ها به صورت ترکیبی حضوری و آنلاین وی تأکید کرد: این دوره از جشنواره به صورت ترکیبی میزبان پلتفرم ها است مخاطبین برخط از تاریخ 16 تا 21 مهر می توانند به صورت برخط فیلم های جشنواره را مشاهده کنند، تیوا تنها اکران آنلاین را خواهیم داشت.

تابش عنوان کرد: همواره این تعلق خاطر را داشته ایم که کودکان و نوجوانان بتوانند در حاشیه شهر اصفهان نیز از این جشنواره بهره ببرند، مجموعه سیتی سنتر و سینما ساحل میزبان این دوره از فیلم های جشنواره خواهند بود، در بخش بین الملل 6 فیلم از کشورهای مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم کودک و نوجوان امسال با شعار «سینما، سرزمین خیال» پا به عرصه گذاشت

جشنواره فیلم کودک و نوجوان امسال با شعار «سینما، سرزمین خیال» پا به عرصه گذاشت