مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 14:502021-09-23ورزشي

گالری عکس غرب در شاهین شهر برپا شد


همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس غرب روایتگر تصویری نبرد در جبهه های غرب ایران در هشت سال دفاع مقدس در نگارخانه آفتاب شاهین شهر با حضور مسئولان شهرستانی و استانی افتتاح و در معرض بازدید عموم قرار گرفت.

- ایسنا/اصفهان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه "عکس غرب" روایتگر تصویری نبرد در جبهه های غرب ایران در هشت سال دفاع مقدس در نگارخانه آفتاب شاهین شهر با حضور مسئولان شهرستانی و استانی افتتاح و در معرض بازدید عموم قرار گرفت.

جواد ایزد دوست- معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان امروز (پنجشنبه-اول مهر) در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس غرب در گفت و گو با ایسنا، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی با اشاره به سیر حماسی و ملی این نمایشگاه، اظهار کرد: نمایشگاه عکس غرب یک گام حماسی و ملی در سراسر کشور است که روایتگر رشادت ها و دلاوری های رزمندگان سال های دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل در غرب کشور است و امسال شاهین شهر با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و فرهنگسرای هنر میزبان برگزاری این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه عکس متشکل از آثار هنرمندان و عکاسان دفاع مقدس در کل کشور است که در جبهه های غرب حضور داشته اند، افزود: برگزاری این نمایشگاه ها تاکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گالری عکس غرب در شاهین شهر برپا شد

گالری عکس غرب در شاهین شهر برپا شد