مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 13:252021-09-24سياسي

راهپیمایی اربعین، آمریکا و اسراییل را بیچاره کرده است


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: پیاده روی اربعین هر سال لرزه بر تن آمریکا و اسراییل انداخته و آنان را با مخارج نجومی که برای از بین بردن فرهنگ عاشورا و دور کردن مردم از مکتب حسینی می کنند بیچاره کرده است.

- ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: پیاده روی اربعین هر سال لرزه بر تن آمریکا و اسراییل انداخته و آنان را با مخارج نجومی که برای از بین بردن فرهنگ عاشورا و دور کردن مردم از مکتب حسینی می کنند بیچاره کرده است.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه دوم مهرماه کرج با اشاره به پنجم مهرماه مصادف با اربعین حسینی، بیان کرد: علت اربعین گیری برای امام حسین علیه السلام طبق بیان مرحوم سید مرتضی و همچنین شیخ طوسی که در کتب شان مطرح کردند این بود که در آن روز سر مطهر سیدالشهدا به بدن شریف حضرت توسط امام سجاد علیه السلام ملحق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه افزود: بنی امیه که می خواستند با حذف فیزیکی امام و بعد دفن شهدای کربلا بدون نام و نشان و علامت همه آثار نبوت و امامت را از بین ببرند با حماسه ای که اهل بیت در شام درست کردند و با برگشت کاروان به کربلا و اقامه عزا و بعداً تأکید ائمه علیهم السلام بر زیارت مخصوص امام حسین علیه السلام در اربعین همه نقشه های شومشان به هم خورد و از بین رفت و خود اربعین چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین، آمریکا و اسراییل را بیچاره کرده است

راهپیمایی اربعین، آمریکا و اسراییل را بیچاره کرده است